سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت اسکلت فلزی | گروه صنعتی آونگ

سازه‌های پیش ساخته بخش دیگری از موارد ارائه شده توسط ما به مشتریان هستند که متناسب با صنایع متنوع مربوط به نیازهای مختلف آنها هستند. این اقلام شامل سازه‌های لوله‌ای پیش ساخته، سازه‌های پیش ساخته صلب، سازه‌های اداری پیش ساخته و غیره هستند. این محصولات ارائه شده بر اساس پارامترهای مختلف کیفی تایید شده‌اند و برای مشتریان، قیمت اسکلت فلزی که ما ارائه می‌دهیم مناسب‌ترین در بازار خواهد بود.

 

Prefabricated structures

 

انواع مختلف سازه‌های پیش ساخته

 

سازه‌های لوله‌ای پیش ساخته

ما یکی از تولید کنندگان اصلی و عرضه کنندگان سازه‌های پیش ساخته لوله‌ای هستیم. سازه‌های ارائه شده ما از مواد با کیفیت بالا توسط فروشندگان قابل اعتماد به عنوان هنجارهای استاندارد این صنعت ساخته شده‌اند. این سازه‌ها تحت هدایت متخصصان حرفه‌ای ما ساخته شده‌اند که یک دانش کلی در حوزه مربوطه دارند. ما این سازه‌ها را متناسب با نیازهای مشخص مشتری طراحی کرده‌ایم. مشتریان ما می‌توانند از این سازه‌های پیش ساخته لوله‌ای با قیمت‌های معقول استفاده کنند.

 

سازه‌های پیش ساخته صلب

ما به طور موثر در زمینه ارائه سازه‌های پیش ساخته صلب فعال هستیم. سازه‌های پیشنهادی توسط ما بر اساس مشخصات متمایز و نیازهای مشتریان ارائه شده‌اند. پایه توسعه آن به عنوان تقویت کننده سازه کف است. چارچوب‌های روکش دار و جداکننده‌های موجود در لبه‌های آن نیاز به جوشکاری را حذف می‌کنند. این سازه‌ها دارای ساختار صلب و محکم هستند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی، سایش و دیگر عوامل بازدارنده مانند گرما و رطوبت دارند.

در بخش مشتریان می‌توانید از سازه‌های دارای درب ورودی، پنجره، سخت افزار بالابر و مواد تکمیلی داخلی استفاده کنید. کیفیت نوآوری و دقت بالای آنها باعث می‌شود که زمان ساخت و بهینه سازی جمع آوری کار به حداقل برسد. قیمت سوله ها با توجه به متریال استفاده شده با کمترین هزینه عرضه می شود.

 

سازه‌های پیش ساخته فولادی

سازه‌های فولادی پیش ساخته برای سازه‌های بزرگ، قطعاتی متوسط محسوب می‌شوند که حاوی قطعات ضروری و کمکی فولادی هستند که در ساختمان‌های معمولی نصب شده و با مواد مناسب، روکش‌های جانبی و طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند. هر سازه پیش ساخته فولادی به طور مستقل و به طور جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد تا متناسب با کاربری‌های خاص (استفاده نهایی)، اندازه و مساحت زمین باشند.

در چشم انداز نظریه سازه‌ها بر اساس انواع مختلف ساختارها و سازه‌ها، آنها در یک جهان کامل متناسب برای طیف گسترده‌ای از سازه‌های فولادی در اندازه متوسط ?به سر می‌برند. این سازه‌ها همچنین به عنوان امکانات جلسه، غرفه‌ها، مکان‌های کنوانسیون و مکان ذخیره سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در هر نقطه و هر کجا که یک یا چند متغیر مانند محل سکونت سریع، فضای باز گسترده، ظاهر حیرت آور، مقاومت در برابر مصرف گرایی، محدوده باربری بهتر در برابر بارهای باد، زلزله‌ای و غیره حیاتی باشد، این سازه‌ها به وضوح محبوب‌ترین گزینه برای انتخاب خواهند بود.

 

سازه‌های اداری پیش ساخته

آخرین امکانات تولید این امکان را برای شرکت‌ها فراهم کرده است که طیف وسیعی از سازه‌های اداری پیش ساخته را به مشتریان خود ارائه دهند. انعطاف پذیری طراحی سازه‌های لوله‌ای، نیروهای کار فعال را قادر می‌سازد تا طیف وسیعی از محصولات باکیفیت را متناسب با خدمات مورد نیاز مشتریان، ارائه دهند. چوب‌های پردازش شده با ماشین، فولاد و دیگر مواد برای ساخت یک سازه به هم متصل می‌شوند. سپس این سازه نصب شده و در هر مرحله از ساخت مورد بازرسی قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که هیچ نقصی باقی نمانده است. در مرحله تولید نیز دقت عملکرد به منظور بررسی کیفیت با استفاده از بازرسی‌های اضافی بررسی می‌شود.

 

سازه‌های سوله پیش ساخته

ما یکی از تولید کنندگان پیشرو و عرضه کنندگان سازه‌های سوله پیش ساخته هستیم. این سازه‌های سوله با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و ماشین آلات پیشرفته فنی مطابق با آئین نامه‌ها و پارامترهای تعریف شده صنعتی، توسعه یافته‌اند. اتاقک‌های کارخانه‌ای ارائه شده توسط ما به سادگی نصب می‌شوند و متناسب با نیازهای مشتریان در دسترس هستند. این اتاقک‌ها به خاطر مقاومت بالای آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، شناخته می‌شوند. علاوه بر این، این محصولات با قیمت مناسب در دسترس هستند.